Jump to content

The kintype above you will protect you, but the kintype above them will try to kill you.


 Share

Recommended Posts

Hmm... It would be a tough fight. I don't FNAF, but Vanessa is a robot, right? Inorganic killer machine versus a fish too angry to die... I think Undyne would still win tho... So I'm screwed

 

(Use my Razorwhip fictheriotype for this one, I feel like I don't give it enough exposure because I'm embarrassed to be something cool 💀)

https://howtotrainyourdragon.fandom.com/wiki/Razorwhip

Within isolation comes self-discovery.

 

~Caracal therian (C. caracal caracal) | Sunny fictionkin (Omori) | Razorwhip fictherian (Dragons: Race To The Edge)~

Link to comment
Share on other sites

I don't FNAF, but Vanessa is a robot, right?

Nah, in a nutshell she's just some poor woman under the influence of a serial killer turned supernatural malware. PROBABLY MAKES YOU EVEN MORE SCREWED

Please call me Ness, my partner is the only person allowed to call me Nessie.

Link to comment
Share on other sites

How are we handling Polykin? I'll just go by avatar first if there's no sign off

 

I don't know any of the fictotype characters but I feel like I'd be fine myself against another human with a human as backup assuming Donnie the character is a human?

 

(The first character I think of with a name close to Donnie is Don from the early Hawk and Dove but that's probably not it haha)

 

spacer.png
spacer.png
spacer.png

Link to comment
Share on other sites

How are we handling Polykin? I'll just go by avatar first if there's no sign off

 

I don't know any of the fictotype characters but I feel like I'd be fine myself against another human with a human as backup assuming Donnie the character is a human?

 

(The first character I think of with a name close to Donnie is Don from the early Hawk and Dove but that's probably not it haha)

Their dominant kintype or the one they want to use. And I'm probably screwed, I don't think a juvenile cat can fight any of Hikiko's kintypes.

Link to comment
Share on other sites

How are we handling Polykin? I'll just go by avatar first if there's no sign off

 

I don't know any of the fictotype characters but I feel like I'd be fine myself against another human with a human as backup assuming Donnie the character is a human?

 

(The first character I think of with a name close to Donnie is Don from the early Hawk and Dove but that's probably not it haha)

Just an fyi

Pfp is Kris (from the three soul theory), A human

Donnie is a Teenage mutant ninja turtle, but you could still probably beat him as it’s Rise!Donnie

 

 

Foxy I trust you

Median/Dreamway system

Donnie&Leo (Fictive) Kirby (faekin//polymorph//clown) Dib (fictive) Raemus (werewolf) Gabriel (angel)

Polyamorous // Aro Ace // System // Immersive Daydreamer // Roleplayer // Dm's open

Link to comment
Share on other sites

I'm up for a slow painful death lol

(Again, use Razorwhip kintype)

Within isolation comes self-discovery.

 

~Caracal therian (C. caracal caracal) | Sunny fictionkin (Omori) | Razorwhip fictherian (Dragons: Race To The Edge)~

Link to comment
Share on other sites

Idk tbh if I'm safe or not.

 

(Gonna go with Asriel, who I'm questioning as a fictotype. Kind of funny since, undertale, and Sol is undyne who is also from undertale. Feel like it'd make things more interesting but idk)

Please call me Ness, my partner is the only person allowed to call me Nessie.

Link to comment
Share on other sites

Idk tbh if I'm safe or not.

 

(Gonna go with Asriel, who I'm questioning as a fictotype. Kind of funny since, undertale, and Sol is undyne who is also from undertale. Feel like it'd make things more interesting but idk)

I'd say im safe (?)

Median/Dreamway system

Donnie&Leo (Fictive) Kirby (faekin//polymorph//clown) Dib (fictive) Raemus (werewolf) Gabriel (angel)

Polyamorous // Aro Ace // System // Immersive Daydreamer // Roleplayer // Dm's open

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...